19 Ekim 2015 Pazartesi

Youtube videomuzu inceliyoruz

Merhabalar arkadaşlar 

Bugün size youtube da yayınladığım ilk videomda hangi marka ve numaraları kullandığımı göstermek istiyorum. İsterseniz önce videomuzu tekrar hatırlayalım.




Öncelikle temel rengimi göstermek istiyorum


Goldenlady 34

Ben bu seriye bayılıyorum her biri ayrı kokuya sahipler. 34 numaranın kokusu da çikolata olması, sürdükten sonra parmaklarınızı yemek isteyebilirsiniz :)


Flormar 394

Benim en sevdiğim simlerden bir tanesi. Sadece nailart yapımında değil tek başına kullandığım tek simli oje diyebilirim.


Ve yardımcı malzemeleri unutmamak lazım. Sünger ve vazgeçilmez tırnak bantlarından bir tanesi. Artık bu temel malzemeleri bulmak hepimiz için çok kolay oldu. 

Öğrenmek istediğiniz bir şey olursa ben buradayım.

Ojeniz bol olsun :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder